2015. október 29., csütörtök

Magyar luxusmárka debütál az olasz piacon

Mindig öröm számomra, ha magyar sikerekről számolhatok be Nektek, mint most is: egy magyar luxusmárka, a "the naan design" Olaszországban is bemutatkozott, és bizony nagy volt a sikere. :) További infók a sajtóanyagban:

Magyar luxusmárka debütál az olasz piacon
 
Magyar márkaként egyedülálló módon mutatkozott be a 2015 október 12 és 14 között zajlott Róma Fashion Week Gálaestjén a legújabb, különleges luxus bőrékszereket készítő „the naan design” ékszermárka. Az örök városban tartott magas presztízsű rendezvény többek között olyan világhírű divatház szponzorálásban zajlott, mint a Pierre Cardin és a résztvevők között vezető iparkamarák képviselői is jelen voltak.


A the naan design 2015-ben alapított magyar kortárs brand, tervezője Litvin Natasa. A naan egy organikus és instant értéket képvisel, mely szem előtt tartja a művészi megvalósulást és intellektualitást. A brand exkluzív, kézzel készített és festett ékszerei elsősorban az eleganciát és modernitást igénylő mai nagyvárosi nőknek készülnek.


A márka Rómában a harmadik, prémium kollekciójával, a Le Toucher de Luxe-al debütált. Az arany, mély bordó, metál és opál lila, lakk fekete színekben pompázó ékszerek, valamint a kézzel készített, gyönyörűen kidolgozott bőr kiegészítők a nemes lelkű elszánt nőt testesítik meg.

A Róma Fashion Week 2015 nemzetközi eseménysorozaton a brand mellett olasz, orosz és japán designerek vettek részt. A Gálaestén egyetlen magyar márkaként résztvevő the naan design show alatti élő zenéjét Zhenya Khmara zongoraművész adta.

A sajtóanyagért köszönet Ravasz Lilinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése