2014. június 20., péntek

Teszt: kipróbáltam az OPI Coca-Cola kollekció trendi lakkját

Június 11-én írtam arról, hogy a hónap elejétől kapható az OPI Coca-Cola körömlakk kollekciója, és néhány napja kaptam is egy ezüst színű lakkot ebből az egyedi gyűjteményből. Kíváncsi voltam, felkenve is olyan szép-e, mint az üvegben, ezért perceken belül nekiálltam a tesztelésnek - most pedig le is írom a benyomásaimat. :)


A lakk neve, amit kaptam: My Signature is “DC” (Coca-Cola light). A termékismertető szerint, idézem: "egy kis metál, egy kis csillogás: csillámos ezüst". Ezt már az üvegcsét kívülről szemlélve is jól láttam :))) de amikor felnyitottam, és elkezdtem lakkozni a körmeimet, még jobban érvényesült a csillogás.

A lakk könnyen felkenhető, nem túlzás, hogy egy mozdulattal a helyére kerül, és egy rétegben is tökéletesen fed. Ez a márka rajongóinak talán nem újdonság, de nekem ez az első OPI lakkom, szóval nálam még működött a kellemes meglepetés... :) Ami a színét illeti, biztosan vannak, akik nem vállalnák be ezt az ezüstös csillogást, de nekem ez nem okozott gondot. Ha valaki inkább a visszafogott színeket részesíti előnyben, szerintem jó módszer lehet, ha csak a gyűrűs ujjára ken egy kis ezüstös lakkot, a többire meg mondjuk bézs vagy rózsaszín kerül. :)


Az is nagy pozitívuma, hogy gyorsan szárad, illetve, hogy amikor pár perc után belenyúltam (mert nem is én lennék, ha nem sikerült volna... :)), nem kenődött el. Azt pedig csak a lakkozás után állapítottam meg, hogy könnyű az ezüst színhez öltözni, illetve sminkelni is. Ez utóbbit persze nem kell túlzásba vinni, ha a lakk ilyen erős és határozott színű, és még csillog is. :)


Az egyedüli kérdésem, ami még nem derült ki 3 napnyi "viselet" után, hogy vajon mennyire lesz tartós ez a lakk? Mert egyelőre ott van, ahová kentem, vagyis nem jön le. Az pedig már csak hab a tortán, hogy egy kislány megdicsérte a trolin a csodaszép körmeimet... mi kell még a tökéletes boldogsághoz?! :D

Jó szurkolást mindenkinek a foci VB-re!  :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése