2012. október 2., kedd

Varázslat a fürdőben

Mondok egy találós kérdést. Mi az: sütiszerű, illatos, ellenállhatatlan, és legszívesebben beleharapnál, de mégsem sütemény. Annyit segítek, hogy nem a konyhában használhatod, hanem a fürdőszobában. Hát persze, hogy a fürdősütikre gondolok! :)

Emlékszem, a legelső találkozásom ezekkel a hipercukker apróságokkal egy női magazin lapozgatása közben történt. Mármint akkor pillantottam meg néhány ilyen "finomságot" először. Ment is a körüzenet a barátnőimnek, hogy ugye senki sem felejti el a névnapomat, szülinapomat, Télapót és a karácsonyt, mert nekem előre megvan, mit kérek ezekre az alkalmakra... ;-)))


És tegnap valóra vált, amiben eddig reménykedni sem mertem: meghívtak a fürdősütiket (is) forgalmazó BOMB Cosmetics egyik üzletébe, hogy szaglásszak körbe - szó szerint ;) -, és írjak a termékekről, ha van kedvem. És persze, hogy volt! Hát, megmondom őszintén, sokkal könnyebb volna, ha valahogy a színkavalkádhoz tartozó illatokat is át tudnám adni, mert ezek a cuccok valami elképesztően finoman illatoznak.

Nem az a nagyon erős aroma árad belőlük, mint ami miatt én pl. már számtalan termékben csalódtam, hanem valami egészen kellemes és visszafogott illat, ami ráadásul nem is csak egy-két hétig marad meg, hanem sokkal tartósabban. Szóval nemcsak ma érdemes megszaglászni őket... ;)


 
A Mammutban található üzlet egyébként nemcsak az illatok miatt különleges, hanem a színek, formák végtelennek tűnő választéka miatt is. Én szó szerint úgy éreztem magam, mint Alíz Csodaországban, vagy - a fiúk kedvéért - Charlie a Csokigyárban. :)

A boltban két kedves hölgy dolgozik, akik készségesen elmondtak minden részletet és érdekességet, amire kíváncsi voltam. És természetesen mindent ki lehetett próbálni, amit csak akartam - persze a fürdősütik és fürdős cuccok kivételével. :)

Megtudtam például, hogy a termékek nagyon magas minőségi előírások szerint készülnek, így nemcsak illatuk, hanem minden alapanyaguk a legjobbak közé tartozik. A fürdőkrémek és sütik pedig gazdagok értékes shea vajban, ami hidratálja, táplálja és érezhetően puhábbá teszi a bőrt.



A kéz- és lábápolók illata is magával ragadott, ahonnan már csak egy lépés volt a tusológélek, ajakbalzsamok, bio termékek, testkrémek és hidratálók felfedezése.




A boltban olyan nagy a választék, hogy én egyedül biztosan nem tudnám megtalálni a nekem leginkább megfelelő termékeket :) de még szerencse, hogy a fent említett két tündéri hölgy azonnal szakértői szemmel vett szemügyre, és elláttak tanácsokkal.


Sőt, amire még felfigyeltem: miután én még kicsit nézelődtem a gyertyák és ajándékcsomagok mesébe illő választékánál, két külföldi lány lépett be az üzletbe. Ők ismerték a termékeket, és célirányosan mentek a polcok felé, de amikor volt egy-két kérdésük, az alkalmazottak kifogástalan angolsággal válaszoltak és segítettek nekik. Tudom, apróság, de nekem az ilyen dolgok is nagyon fontosak, ha egy-egy új helyen járok. :)

Végezetül még néhány fotó a termékekről - Lányok, ki melyiket kéri? ;-)))










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése